Ya nedendir bilmiyorum ama mesela her gece uyumadan lavaboya gider idrarimı yaparim yatarım ama oğlum sabaha kadar en fazla 3 kere mizmızlanmadan durmaz ben de her kalkışımda sanki altıma kaçiracakmışım gibi işemem geliyor. Gece mamasinı yaparken bile bacaklarımı sika sıka yapıp agzina biberonu verip koşa koşa tuvalete gidiyorum . Sabaha kadar uyanmasam sikintı yok ama o zaman çişim gelmiyor. Sağlık sorunu olabilir mi ? Sizler de çok idrar yapıyor musunuz ? Gundüzleri de çok giderim baya sıkildım bu durumdan