Gazme Ikı ay 23 günlüğüz ve ıkı gündür geceleri aşırı derece de aglıyo kızım anlam veremiyorum.bıseyı olsa gündüz de ağlar dıye düşünüyorum.oncekı gün 9 da uyanıp gece 3 e kadar uyumadı.bugünde 10 dan beri böyle huzursuz
cnsymn Gazme katılıyorum ben birde şuan covid geçiriyorum şükür suanlik onda bişi yok bu atak zamanı olursa çok zorlanır yavrum.
Gazme Ummahan250820 gazı yok emınım şükür atlatttık o dönemleri olsa anlarım yanı mutlaka.dümdüz ağlıyo sadece