Merhabalar kronolojik 15 düzeltilmiş 13 aylık ikizlerim koltuklara çıkmayı ve geri inmeyi öğrendiler ama 2 günden beri bazen gözümün önündeyken düşüyorlar ben indiriyorum onlar geri çıkıyor birini tutsam diğerine yetişemiyorum bugün biri çok kötü düştü aklım çıktı nerdeyse resmen kafasının tepesine düşüp takla attı Allah korusun kafasına bişey olabilirdi boynuna bişey olabilirdi bu tırmanmaların nasıl önüne geçtiniz acaba tamam gelişim basamağı ama yüreğim ağzımda sürekli tuvalete bile gidemez oldum asla yalnız bırakamıyorum hoş yanlarında dahi olsam saniyelik oluyor olaylar ne yapacağımı şaşırdım