Yanlış yönlendirmek istemem kişisel fikrimi yazıyorum. Hem 2 yaşında oğluma hem de 2buçuk aylık oğluma veriyorum. Küçük oğluma 5 damla büyük oğluma 20 damla kullanıyorum. Uykudan yarım saat önce veriyorum. Küçük olan gece 2 kere mamaya kalkıyor büyüğü kesintisiz uyuyor. Her gün aynı saatte vermeye çalışıyorum. Genel olarak faydasını gördüm ama küçük olanın uyku düzenini oturtunca kullanmayı düşünmüyorum.