Prensannesi- Kızlar oğlum 6 ay 4 günlük mamayla besleniyor + ek gıdaya başladık. gece 2-3 saatte bir uyanıyo ve mama içer içmez hemen uyuyakalıyo acıktığı için uyandığını düşünüyorum. Kaşık mamalar doyurucu oluyomuş sanırım sizler kullandınız mı hiç
ikizlerinannesi2985 Prensannesi- ben kullanıyorum canım. 14 aylık ikizlerim. Tok tuttuğunu sanmıyorum. Haftada 1 veriyorum, diğer günler yemek ya da muhallebi. Sadece kaşık maması yedirdiğim günün gecesi açlıktan uyanıyorlar
Neslihanbew Prensannesi- aynı biz hatta post ta açmıştım uykuya dalamıyor sürekli ıh ıh süt içince kendinden geçiyor 6 ay 4 günlüğüz ya diş ya kucakda sallama ama bence açlık süt içince dalıyor çünkü. Kendin yapabilirsin muhallebi biz yardımlar başladık inşallah öğüne geçerse gece yatmadan yapacağım . İrmik ve cam rende meyve rendeleyip
Yagizmomss Prensannesi- bizim etkiledi mama ilke yapılan kaşık mamaları var benim bebeğim biberonu Red ettiği için normalde gece uykusunda. Önce hayatta içirmem mesela 120 ccyi ama kaşık mamasının içinde yiyor ve uykusu farkediyor
busradem501 Aynı sorun ben de de var 7.5 ay emiyor gece boyu beni karnı doyunca uyuyor ben de ne yapacağımı sasırdım