Oğlum 2 yaşına girdi fazla arkadaşı yok hep evdeydik yAz döneminde park gittik baba anne mama aç hayır git cici dede kelimlerinden başka kelimesi yok çok hırçın herşeyi biliyor gösteriyor ama söylenmiyor oyunu 2 dk oynayıp sıkılıyor herşeyi fırtlatıyor ısırma huyumuz çok her dakika yanına da birisini istiyor bu yaş oyun grubuna saatlik gönderen var mı yollamayı düşünüyorum önerilerinize ihtiyacım var