Busra2326 Selam anneler nasıl gidiyor aşılarımızı olduk mu atakları geçirdik miii 😌bebişlerizz uyuyor muuu 😢 hangi şehirlerden yazıyorsunuz ben Antalya/kepez 😇
Ezgikaran Busra2326 atak yasadık mı bilmiyorum 🤣aşıları olduk asırdan 2 saat sonrası Felaket bir aglama ile karsılaştık galiba cok agrısı oldu calpol ile sorunu sözdük 🙏atak derken bu ayda ne gibi setlerle karsılasabilirz? Bu arada Gaziantep den selamlar
DefneRana3881 Busra2326 selammm 👋🏻 2 ay 12 günlük kızım muhteşem bir atak geçirdik kovid geçirdik 🤦🏻♀️ Uyku düzen yok saldım çayıra mrvlam kayıra 😹😹
Cagla_ky Busra2326 selamm 2 ay 17 günlüğüz aşılarını oldu herhangi bir problem yaşamadık 9 da bir başlıyoruz alt aç rahat kıyafet giydir karnını doyur 10 gibi gece uykusuna tamamen geçiyor gece 2 buçuk 3 gibi mama yediriyorum sabah eşim işe giderken onunla beraber kalkıyoruz saat 7 de yine aynı şeyler alt değiş tekrar karnını doyur 11-12 ye kadar uyuyoruz Mersin/tarsustayımm 😊
Nevarebeka1 Giresun merkez aşımızı olduk atak miydi bilmiyorum 1 hafta önce çok değişik şeyler yaşadık 😂uyku düzenimiz yok bir gün çok uyuyor bir gün hiç akşam 5 ten beri ayakta haz sancılarımız devam reflümğz var var Allah var 😂
Busra2326 Nevarebeka1 bizde bugün olduk ama 3 gündür gece 5 lere kadar ağlamaklı geçtii 😂😂 reflü müüü geçmiş olsunnn
Busra2326 Ezgikaran selam 👋🏻Mesela 3 gün üst üste hep agladı huzursuzzz meme istemedi sabahladık hep hiç uyumadııı
Alp-annesi07 Atak biZde de var sanırım karnı tok altı temiz gazı olmadığı halde çığlık kıyamet uykudan bağırarak uyanıyor onaya uyku denirse yarım yamalak uyuyor hemen gözünü acıyor atak mi bilmiyorum bi haftadır böyle nerdeyse Antalya / Finike
Ezgikaran Alp-annesi07 bende bi ara bu durumu yasadım o yüzden onunla birlikte uyumayı denedim güven istiyor biraz kolumu kafasının altına koyuyorum bir yandan emiyo bir yandan uyuyor bu sekilde 3 saat aralıksız uyudugu u biliyorum doktorumuz güven duygusunu hissetmek istiyor dedi mesela uyurken ellerini tutuyorum bu bile işe yarıyor umarım sizde de yarar 🙏
Ezgikaran Cagla_ky bizde de hemen hemen aynı olaylar yaşanıyor biz 23.20 de tam olarak uyumus oluyoruz 🤣sabah uyanmamıs 12 yi buluyor tabi yanımda yatırıyorum her uyandııgında emip uyuyor erken kalkınca aglıyor tekrar uyumak istiyor ama öglen uykumuz cok az en fazla 1 saat uyuyor o da cok yorulunca bizde 2 ay 11 günlüğüz 🙏
Frda63 Şanlıurfa dan selamlar.2 ay 21 günlük bebeğim aşımızı olduk sabaha kadar ateşler içindeydi onun haricinde bizimki doğduğu günden beri atak geçiriyor ne kendi uyuyor ne bizi uyutuyor artık huni takma yolunda ilerliyoruz eşimle
Ezgikaran Busra2326 yanınız da yatırıp meme vermeyi denediniz mi bu sekilde kokunuzu alarak uyuyabilir biz öyle bir durum yasamadık sükür
Alp-annesi07 Busra2326 aynen benkolumda tuttuğumda uyuyor beşiğe koyduğumda uyanıyor birde beraber yan yana yattığımızda uyuyor ozamanda
Cagla_ky Ezgikaran ya maşallah diyeyim doğduğundan beri hep bu düzene alıştırdım daha hiç uykusuzluk çekmedim gündüz uykularındada sıkıntımız yok şuanlık onu uyuması işin zorlamıyorum uykusu geldiğini emziğini hızlı çekişinden anlıyorum yatağına koyuyorum üstünü örtüyorum 1-2 dk içerisinde uykuya dalıyo hemen daha hiç sallamadım beşiğin bile sallama özelliğini kitledik 😂
UMUTCAN_ASYA Busra2326 4 gündür atagiyla uğraşıyorum aşımızı olduk 2 ay 5 günlüğüz meme reddiyle mücadele ediyorum Diyarbakır da ikametimiz🙃ne uykusu var ne düzeni sürekli mızmız ve cok cok ağlıyor 😢