Uzun ve meşakkatli bir sürecin sonuna geldik. Sabah son kez emzirdim, gün içinde hiç emzirmedim. Emerek uyuyan bir bebekti biraz zorladı sayıklayarak anca uyudu.
Suan goguslerim sızlıyor ve sanki sırtım ağrıyor ne yapacağım sağım yapsam süt nasıl kesilecek? Bu süreç ne kadar sürüyor?
Birde bakalım nasıl bir gece bizi bekliyor🙈