Güzel anneler bebeğimin kilo alımı iyi ama bazı geceler hic sütüm olmuyo sekil a bugün sağıyorum.sütüm gelmiyor bebegim ağlıyor sürekli o yüzden sütümün azaldığı günler kullanmak için mama almak istiyorum en uyguna bunları gördüm kullananların fikrini almak isterim. Aptamil aşırı pahalı gerçekten şuan onu alamayacağim