Bende mama veriyorum. Mama kotu birsey degilki sutun yoksa mama vermekte ne var.. ac kalsa daha mi iyi
Bana cevrem baski yapti surekli, sonra baktim kilo almiyo hemen mama aldim ..
Bende mamayla buyumusum kotu dusunme bence. Saglikla buyusun insallah