Merhaba kizlarrr bebegim 7 aylik ve maddi acidan zordayizz calismayi dusunuyorum ve is gorusmesine gittim hersey guzel gecti hafta sonuda yok tam istedigim gibi maasi da gunumuz sartlari iel gayet guzel. Sadece bebegim emiyor gun icerisinde emmek isterse ne olcak yada ondan ayri kalmak beni nasil etkiler bilmiyorum bu durumu yasayan anneler var miii lutfenn bana akill verinnnn