Cik Sezaryan göbeği için rahatlıkla kullanabileceğim korse veya tayt önerisi olan varmı? Hangi marka aldınız işe yarayıp yaramadığınıda merak ediyorum . Toparlasın istiyorum göbeğimi.
Mervebariss Cik Instagram dan qadifestil diye bı sayfa var ordaki taytı öneririm ben doğumda 20 kilo aldım şuan 3 buçuk ay oldu doğum yapalı 20 kiloyuda verdim göbekte baya gitti
Cik Mervebariss öylemi duyduğuma sevindim bende yeni doğum yaptım sayılır yarısını verdim ama göbeğim 5 aylık gibi duruyor canım sıkılıyor bu duruma korse aldım ama pek memnun kalmadım çelik balenlimi alsam daha kullanışlı olur taytmı diye kararsız kaldım