Lilyaaa Bebeğim memede yaşadığı için çok zor oluyordu. Yarım saat emzirme arası bile olsa hemen sürüyordum. Emzirmeden önce sebamedin sabunu ile yıkıyordum. Marka belirtmemin sebebi pH hassas bir dönemde önem kazanıyor kurutmaması önemli. 5,5 pH sabun kullanabilirsiniz