Meyracukurmaraz Kullanıp memnun kaldığınız markalar var mı gece görüşlü sesi gelen görüntüsü olan. Baya Bi marka var ama kararsız kaldım. Kullanıp memnun olan varsa önerilerinizi bekliyorum 🥰
Zynphmaozlm Meyracukurmaraz 2 gün önce Migros’tan kiwibaby bebek kamerasını aldım tam bir fiyat performans ürünü olduğunu söyleyebilirim.
Nscaslan34 Meyracukurmaraz civil den 200 liraya almıştım vega brion mu ne ismi yeni taşındım daha kurmadım ama cok iyi bn 3 yıla yakındır kullanıyorum
Nscaslan34 Meyracukurmaraz telefona uygulamasını indiriyorum is yerindeykende izliyorum sesi duyuyorum sen gönderebiliyorum karşılıklı konusabiliyoruz gece gorus de güzel
Demura Meyracukurmaraz biz invidyo kullanıyoruz fena değil ama biraz gecikmeli geliyor sanki ses görüntü. İnternetten dolayı da olabilir emin değilim 🙈
Birkedibirbebekkkk Meyracukurmaraz weewell 815. Cok memnunum. Kendi monitoru var telefondan izlemek zorunda kalmiyorsunuz. Once a 101 den kiwi baby aldim ama o telefondan izleniyor. Haliyle telefonu kullanamiyorsunuz. Surekli onunuzde kamera programi acik olacak. Bu sebeple ikinci el sattim weewell aldim.
Cansucan20 Meyracukurmaraz ben Motorola kullanıyorum baya memnunum. Telefondan falan da izliyorum işte olunca