Kızım covid oldu bugün 4. Günü. Ve bende de belirtiler başladı burun akıntısı hapşırık vs .. ama kızım da sadece 4 gün boyunca ateş oldu. Şimdi benden ona tekrar bulaşır mı bir de grip gibi nezle vs Yaşar mı? 2 yaşında ama sütte alıyor. Odayı ayırsam mı maske ile emzirsem etkisi olur mu