pirpirannesi kizlar 24 gnlk bebegme arada bir ogun mana takviyesi yapyrz 60 cc, cok mu normal mi sizce , sizlerin nasil
Tazeanne32 pirpirannesi 16 günlük bebeğim Doğum kilosunun 400 g altında olunca bugün mamaya başladı doktorumuz 60 cc verdim içti😌 sizin mama verme sebebiniz ne
pirpirannesi Tazeanne32 bizim de emme istegi cok fazla yani surekli memede kalmak istio ama bu kadar kalmasna ragmen kg artisi azmis o yuzden takviye verdi
Qwerty Ben de veriyorum, bugün doktora sordum verebilirsin o kadardan bir şey olmaz nefes alırsın biraz dedi. Ölçüsü de verdiğiniz mamanın üstünde yazıyordur sanırım, ben 90 veriyorum 1 ay 6 günlük olduğu için😊