Defnenisa herkes bebeğinin ileride giden özelliklerini paylaşıyor kimse bebeğim yürüyemiyor ya da konuşamıyor diye çekip paylaşmıyor o yüzden biz de sanıyoruz ki herkes mükemmel bizde var eksiklik. Onlara hiç bakmayın. Benim kızım da hiç yürüme belirtisi yoktu emeklemiyordu da 10 aylıkken anca sürünmeye başlamıştı zar zor ben de bir ara korktum yürümekte zorlanacak mı acaba diye ama doğum gününde tay tay yürüyordu, birden ayaklandı. Siz destekleyin gerisini kendisi çözecek, halledecek zaten