Mihribann94 Kizannesi92 her bebişte farklı etki ediyor demek ki 😅 süpürge sesi bizi uyutuyor kurtarıcım gibi birşey oldu 🤭
Miray_de Ben önceden bebeğimi 1,2 saat geç uyutayim sabah ta 1,2 saat geç kalkar sanıyodum ama saat 19dada Uyusa saat 22dede uyusa her sabah saat 6da uyanıyor
Yagmurtekin Ballilokumumm şu saat oldu, ne yarım saatcik gözümü kapatabildim ne de o uyudu. 🤷🏻♀️ 9 aylık
ferlazen Gizemgt59 2 çay kaşığı rezene derken yani rezene çayını yapcam çayı mı 2 öay kaşığı vercem . Bide kaç dk içinde etki edıo
Gizemgt59 ferlazen evet rezene çayını yapıyorsunuz 2 çay kaşığı veriyorsunuz. Yani etki etme süresini bilmiyorum ben gece uyutmadan önce veriyordum bir kaç sefer vermiştim 40’ı bile çıkmamıştı daha pek bi işe yaradığını anlamadım ama arkadaşım bebeğine iyi geldiğini söylemişti milupa nın gece çayından falan vermiş hatta bir de
Ysmndmrl Mihribann94 bu gece denedim sabah 6 ya kadar uyudu kakası geldi belki daha uyurdu ne güzelmiş böyle ama ben kaç kere uyandım alıştığım için umarım böyle ilerler bende deliksiz 6 saat uyurum 🥰
Mihribann94 Ysmndmrl ne güzel uyusunda büyüsün bebiş🤗 evet kaka yapınca bizm kide genelde uyanıyor kaka çiş gibi degil fazla rahatsız ediyor zamanla sizde alışırsınız uyumaya uykunuzu alırsanız gün içinde daha verimli olur sizin için😉
Damlali Kizannesi92 demi yaa beni koysalar o besige sallamalarina da gerek yok direk uyurum 3 aydır nerde nasil uyudugumu bilmiyorum valla
Damlali Kizannesi92 hee öle demesi kolaydi bi ağlasın bebeleri de görelim insan ne yapacağini sasiriyo onu avuta bilmek için daha yolun cok başındayız üstelik 2 sene daha çilemiz bitmeyecek :(
Kizannesi92 Damlali İkinci çocukta acemilik çekiyorum resmen oğlum kendi kendine uyurdu onu kendimin büyütmüş olduğuna inandım gelmiyor 😂 kızım da uyku düşmanı 🤦♀️ evde yolunu şaşırmış bir ben
Kizannesi92 Damlali bu diyenin bebesi kolik olur inşaallah deyip pusuda bekliyorum fena kuruldum ona 🐱🤪
Damlali Kizannesi92 anaa valla aynı ben bu oğlanı ben mi büyüttüm diye düşünüyorum bazen hiç yormazdi o beni kızım çok fena çıldırıyorum resmen uyku nedir bilmiyo emmek istemiyo adam akıllı zorla emziriyorum 😒
Damlali Kizannesi92 ay öle deme genede ya döner dolaşır seni bulmasın Rabbım herkesin gönlüne göre versin bosver yaaa sabir diyip yola devam ☺
Kizannesi92 Damlali bunu ben çok çocuk büyüttüm diyen bir çok bilmiş diyor da iki ay birine üç ay birine çocuk bakmış amma her görüşte akıl veriyo iyicene kuruldum zaten diyorum bebek meselesini burda birakim 😂 üçüncüye bakacak gücüm yok atak haftasına girmisiz sabahlamaktan saçlarım ağardı 😁🤦♀️
SenaaNurr Semiramiss bunu söylerken umarım bebeğinize hazır mama vermemişsinizdir. Ebeler bile sütün yetmediği yerde arı mama vs. Tavsiye ediyor. Şeker oranı hazır mamalara göre çok az olduğu için. Gaz ilacı vermektense doğal rezene vermeyi tavsiye ederim. E bebek gibi bebek mağazalarında bile bebekler için rezene bulunuyor ki bunu yanlış olarak kabul etmemelisiniz.
Semiramiss SenaaNurr evet cogu yerde oneriliyor dediginiz gibi hatta bir dönem süt yaotigi icin bende duzenli olarak rezene cayituketmistim fakat arastirdikca faydasindan cok zarari oldugunu gordum hemen kullanmayi biraktim..bebeklerin gelisim sureci cok cok hizli birkac ayda iki uc katina cikiyorlar boyle bir süreçte dna sını etkileyen bir seyi kullanmak hatta direk bebege vermek ne kadar mantikli..cok sukur bebegime birsey vermeden once araştırıyorum ve merak etmeyin mama falan vermem gerekmedi elhamdülillah..ayrica bilincli hicbir saglik calisani bebege onu ver bunu ver demez hele doktorlar asla bunuda bir saglik calisani olarak soyluyorum..
SenaaNurr Semiramiss bebeğe direkt olarak vermememişsenizde sizde tüketmişsiniz. Zaten anne sütünden geçiyor. Sağlık çalışanlarını bilinçli bilinçsiz diye ayrıma sürüklemek bence çok yanlış. Çoğu doktor gaz ilacı veriyor çocuğa. İlaç kullanmaktansa rezeneyi tercih ederim. İlaçtan daha zararlı olamaz. Ki ilaçtan daha çok faydasını gördüm. Bence bilinçli olup çocuğun dnsıyla oynamamaktansa bilinçsiz olup çocuğa rezene verip onu rahatlatmayı tercih ediyorum. Herkesin kendi düşüncesi. Bizim çocuklarımız içimize sinen neyse onu yapalım. Hayırlı günler …
Ardos Ballilokumumm e kıtap gıbı bısey maıl yoluyla ulastırıyor egıtmen sıze ozel bebegınızın ayına gore bılgıler yapmanız gerekenler