Ysmnsltg inandığınız düşünceye saygı duyuyorum ancak bebeğine yeni uyku eğitimi vermiş bir anne olarak ben yeniden bir hayatım olduğunu hatırladım. Geceleri 10-15 kez uyanan bebek neden aynı ortam ve aynı koşullarda uyumaya devam ettiği halde bazen 1 kez bazen hiç uyanmıyor artık bu söylenenler doğru ise diye düşünüyorum ve bir cevap bulamıyorum. Uyku eğitimi zararlı değildir ancak nasıl bir eğitim uygulandığı önemlidir. Size uygun olan metod mudur bu yani. Bu arada eğitim süresince kimse bana gece beslenmesini kes demedi ki dese ciddiye dahi almaz eğitimi sonlandırırdım, bu tarz konular doktor ile çocuğun durumuna göre kararlaştırılır. 🌸 kısaca demek istediğim her bebek aynı değil ve her annenin koşulu da aynı değil, uyku eğitimi de öcü değildir. Lütfen…🙏🏻