Merhabalar ben geçen hafta saçımı ombre yaptırdım ilk yıkandığında rengi hoştu üzerine Brezilya fonu yaptırınca saçım turuncuya döndü hatta dibime hiç boya yaptırmadıgim kendi saçım olmasına rağmen dibi bile dorelesti hiç alisamad kendimi kötü hissediyordum bu saça evde yapabileceğim bir şey var mı rengi küllü olur mu acaba