Sedasmsk Meryemazra18 ek gidaya geçmeden önce kızım kabizdi ek gıdaya geçince ilk verdiğim şey avokado oldu o gün mu ertesi günü mü yapti rahatladı
cutecute1 ben bir hurma bi kuru incir kaynatıyorum suyunu çekmesine yakın bebek irmiği koyuyorum blenderdan geçiriyorum hemen söküyor kabızlıgı
Elavehayalinannesi (Ek gıdaya alıyorsa) çorbasina zeytinyağı ekliyorum ben. Birde kefir tüketiyorum sütüyle geciyor ona çok iyi gelmisti
Meryemazra18 Elavehayalinannesi sade kefir mi yoksa meyveli mi tüketmiştiniz. Denicem insallah tesekkurler
Sedasmsk Meryemazra18 hayir ertesi gün biraz.daha yapti avokadonun içinde yağ olduğu için ben zeytinyagi eklemedim kendi yağı yetiyor