Merhaba Anneler
Oğlum 8 aylık ateşi çıkıyor acile götürdük boğaz kizarikligi dedi klormar pedifen calpol verildi. Ateş ilaçla iniyor sonra tekrar çıkıyor ama ağlıyor hafif böyle titrer gibi oluyor çok korkuyorum ve üzülüyorum , c vitamini pekmez çorba bunlarıda yaptım sizler ne durumdasınız 😔