Nilsultan10 Kızım bugün aşı oldu ateşi vs yok yine de calpol verdim bacak ağrısını kessin diye ama çok huzursuzlandı ağlıyor uyumak istemiyor kızlar neler yapabilirim
lanadelmiyav Nilsultan10 1. Ay aşısı, canlı virüs içermediğinden çok huzursuzluk yapmaz normalde Gazdan dolayı huzursuzluk yaşıyor olabilir. O ayda ki bebeğe ekstra yapacak bir şey yok. Bol bol emzirin
bestenda Nilsultan10 38 derecenin üstünde ateşi yoksa ilaca yönelmeyin bebeklerim karaciğer ve böbreklerinde inanılmaz yük yapıyor ilaçlar. Birde vücudun aşıyla baş etmeyi öğrenmesi lazım hemen müdahele ederseniz baskılamış olursunuz.
Melegimm1 Nilsultan10 biz yaptıralı 5 gün oldu canım asıdan sonra cok huysuz bebegim hic keyfi yok bu aksam doktora götürdüm bisi cıkmadı aşının bu kadar zaman etkisi kalmazmıs ilac verdi bakalm insallah gecer sabah aksam calpol ver dedi birde yazdığı ilacı 5 gün kullancaz
homosapiens Nilsultan10 keşke vermeseydiniz aşıdan olduğunu sanmam aşıdan sonra çok gerekmedikçe ateş düşürücü önerilmiyor