Minnakkkkk şok ya da bim bakraclik sütünü aliyosun tencerede kaynatmadan ılıklastiriyosun sonra bı sisiye bı yemek kaşığı yoğurt mayasiyla mayaliyosun ya da active yoğurtla da çok güzel oluyo bebeğim için yapıyorum 3 günde bir parmagini yakmayacak sıcaklıkta olacak benim bazen fazla sıcak ya da daha ılık mayaladigimda oldu her seferinde gayet güzel oluyo tabi ki biraz sulu olarak ev yoğurdu bu o suyununda çok faydaları var