Svcnvebebegi Benim oğlumda 16 aylık, mama, baba, dede, havhav, gak bir de alo tarzında bir şey söylüyor telefon görünce kulağına götürüp 😍😬 bir de yerde bi şey görsün pehpeh diyor kendince çöp demek sanırım bu kadar 😊 Anne demesi için o kadar çabalıyorum ki inanın çok çok istiyorum duymayı ama sabrediyorum bakalım 🤭 ezan okununca elini yüzüne götürüp amin yapar, kakasını gösterir yaparken, kaç yaşında olduğunu parmağıyla gösteriyor, göz, saç, burun, kulak
hepsini gösteriyor. Bende buradaki postlardan çok etkilenmiştim bi ara ama şimdi akışına bıraktım çünkü çok fazla kafaya takıp hayatı zindan ediyorum kendime istemeden oğluma da yansıyor 😢 biraz takıntılı bir tipim çünkü bence akışına bırakmak en iyisi boş verin anın tadını çıkaralım 😍