Arkadaşlar doğal gaz aç kapa yapınca daha fazla yakmıyor gelen zamlardan sonra her yolu denedim azaltmak için en az maliyeti gündüz 4 petek gece 2 petek açık bırakmakta buldum sabit 40ta yanıyor bu yöntemle günlük ısınma maliyetiniz 18 lira oldu.
Bize bu hesabı yaptıranlar utansın. Aç kapa yapınca daha fazla yakar diye düşünen varsa bu yöntemi denesin. Istanbulda yaşıyoruz igdaş uygulamasında faturanızı takip edebilirsiniz ben gün gün hesaplıyorum 🥺