Çocuğum genelde iştahsız bir bebe. Bu aralar iştahı iyi. Tahin pekmez asla yemeyen çocuk şuan bu ikiliye takmış durumda. Her gün veriyorum kahvaltıda. Şimdi yine istedi. bi sorun olur mu daha önce doktoruna danışan var mı . 2 günde bir mi vermeliyim
27 aylık bu arada