Zeynebimm
Cidde derecede olmasda beni anlattınız🙈.. Ve bu aralar atlatmaya çalıştığım bir durum.. Misafir gelir giderdi perdelere kadar yıkardım (Bazı kişilerde).. Artık bırakmaya başladım.. İçim içimi yesede yapmamaya çalışıyorum.. Bazen sanki pislik içinde oturuyormuşum gibi geliyor.. Aslında pis olan birşey yok.. Ama misafirler gidince temizlik yapılmazsa sanki heryere bulaşacak gibi hissediyorum.. Paraya dokunmam yada parayı yıkadım, atmlere gidince ıslak mendiller yanımda, otobüslerde kolları tutamamak, asönser düğmelerine basamamak gibi.. Bende bu konu daha ileri gidecek diye düşündüğüm için Kendime telkinler vermeye başladım.. mantıklı açıklamalar yapmaya çalışıyorum kendimce.. Eşim öğretmen okullar açıldıktan sonra eve gelen giden çok oldu.. Sabahlı akşamlı.. Temizlesem mümkün değil nasıl yetiştireceğim.. Bir kere Miisfir geldikten sonra temizlemedim.. O gece rahat uykuda uyumadım sirekli uyanıp bunu düşündüm.. Ama daha iyi gibiyim.. Tabi namaz kılıyoruz evde bu nedenle dini boyutuna baktım.. ALLAH’ ın necis ve temiz dediği şeylere baktım.. Ve kendime sen kimsin ki ALLAHın temiz dediği şeylere pis diyorsun dedim.. İçim birazda olsa yiyor ama daha iyi duruma geldim.. Birde hem zaman, hemde maddi haram oluyor.. Ben temiz olan şeyi temizlemekle harcadığım zamanı neden bebeğimle geçirmemyeyim..
Not: Böyle yazıyorum ama gene içimde biryerde birşeyler var😅..