Gozdegozde Ateş 37 iyi mi kötü mü bilemedim burun akıntısı var hastaneye faln gitme şansımız yok çok zor yani bilemedim ben ilk çocuğum bide zorlandım yardımcı olur musunuz 7 aylık
GoldenRose Gozdegozde 37ye ateş bile demiyorlar. Ama siz yine de kontrol altına alın. Üstünü inceltin. Düşmezse ılık kompres yapın alnına ve koltuk altına.
sibellllo Gozdegozde 37 normal ama hasta diyorsun yükselme ihtimali var artmadan ateş düşürücü öneririm