Selam herkese
Bebegm cok huysuz bir bebek. Uykudan uyanıyor mamasını yiyor sonra kucakta evin içinde dolaşmak istiyor. Başka türlüde asla susmuyor katılana kadar ağlıyor. Gaz vs değil sorun kakasını yapsa bile anında yine o moda giriyor. Oyalamaya çalışıyorum ama yok illa ayakta dolaşacak. Son 2gündür de uyumamak için direniyor. Gözünden uyku akıyor ama asla uyumuyor uyumadıkça da daha çok huysuzlaşıyor. Ayakta sallamak son çaremdi hiç istemezdim ama bugün mecbur kaldım pilim bitti artık. En kötüsü de ay başında işe döneceğim ve annem bakacak 🥺 annemde genç sayılamaz. Nasıl bakacak bilmiyorum gerçekten çok zor bir bebek saniye yalnız kalamıyor. Sizin düzeniniz nasıl? Neler yapıyorsunuz?