Bebeğim 2 aylık bi kaç haftadır meme reddi yaşıyorum bi türlü emmek istemiyo emziği verince direk alıyo. Uykuluyken falan zor şer emziriyorum bazen öyle bile emmiyo. Emziği bırakırsam emer mi nasıl geçecek bu meme reddi ya çok üzülüyorum. Emziği nasıl bıraktırabilirim