Pashador15 Kendi bebeğim açısından konuşursam, emzik ile meme farkını gayet net anlıyordu. 1 aylık olmadan emzik aldı. Emme problemi yaşamadi. Acıkınca zaten başından beri emziği hep attı. Onun dışında emmek bebeği çok sakinleştiriyor,anne için de rahatlık oluyor. Bebekler evet anne kokusunda memede uyumayı çok seviyorlar özellikle ilk aylar ama arada emzik de kurtarıcı olabiliyor 😊 Bence tek eksisi bıraktırmak. 20 aylık oldu kızım. Yeni bıraktırma hazırlığına girisecegim. Gündüz emzik emen bir çocuk değildi sadece uykuya geçişte alırdı ama bu aralar abarttı gündüz de çok istiyor ve ağlıyor israrla sanırım dişten ve 2 yaşa yaklaştığımızdan olsa gerek. Artık bırakma zamanı geldi. Bakalım nasıl olacak. Dediğim gibi tek eksisi bu😅