Reyhan0zer09 Merhaba sevgili anneler benim oğlum 2 yaşında ama çok iştahsız çok yemek seciyor ne yedirecegimi şaşırıyorum iştah açıcı onerebileceginiz birşeyler varsa çok sevinirim bir de bu iki gündür güzel yiyor sonra bir bakıyorum ki kusmuş çocuğunu ne yapacağımı şaştım lütfen yardımcı olun doktora randevu bulamadım şuan henüz bulunca doktora da götürmeyi düşünüyorum yardımcı olursanız çok sevinirim🤦☺️
Alpoglan1 Reyhan0zer09 Aynı durumdan muzdaripim canım bende 29 aylık oğlum zaten hiç iştahlı bir çocuk degildi hasta oldu ve doktora gittik doktor da çok iyi bir doktor hata yapıyorsunuz dedi yemek yemeyen çocuk yok yanlış yemek yediren anne vardir dedi bu gün ne pişti ise koyun önüne yemek bu neyi hangisini yemek istiyor sa onu yesin dedi o onu yemiyor koftemi yapsam o yemez şimdi demeyin dedi sofra da kalma süresi Max 25 dkka demişti hiç bir çocuk aç kalmakla birşey olmaz dedi gerçekten çok vitamin kullandım hiç birşey iyi gelmedi çok yemesede denedim artık masada n varsa nasıl yemek isterse o şekilde yiyor geçen kuru fasulye ye ekmek bandı yedi mesela😂🤦
Cnprtk Reyhan0zer09 walla 2,5 yaşındayız. Yaklaşık 2 ayda bir iştahsızlık yaşıyoruz. Git gelleri var bizimkinin ağzını asla açmıyor bir kaşıı yyosa 3. Kaşık yok yemiyo bi kaç gün hiç yemek konusunu açmıyorm sonra kendi istiyo bi dönem böle oluo sonra düzeliyo ama artk gerçkten yoruldm. Neden böyle yapıyolar anlamış diilim.
Reyhan0zer09 Alpoglan1 ben veriyorum deniyoruz istemiyorsa başka bir zaman yaptığımda tekrar deniyorum o şekilde ilerliyoruz yemek istemediği zamanda vermiyorum başka birşey veriyorum içim el vermiyor aç kalmasına çok daha huysuz arsız halsiz oluyor hiç çekilmiyor öyle olunca da doktora götürdüm gayet sağlıklı boyu kilosu iyi dedi mide kapakciklarina da bakıldı hiç bir sıkıntısı yok dedi yemekten sonra babasıyla fazla çalkalanıp cosarsa kusuyordu artık öyle yapmıyoruz çok daha az kusuyor nerdeyse hiç yani o şekilde boyu kilosu da ideal olduğu için doktor iştah açıcı yazma gereği duymadı
1erkekannesi 3 yaşında benimki de aşırı seçici er, tavuk, çilekli süt harici iştahla yediği bir şey yok 2 gün önce mantara alıştı ama onuda iştahlı yemiyor her gün ne yedirsem diye düşünüyorum