Kedidirokedi Feyyyzza sağlık ocağında yaptırdıysanız o şekilde çıkıyormuş ebeye sormuştum gebelik yok
eyensee Canım kullandığın ilaçlar varsa ondan olabilir yada adet gününe yakın bi dönemdeysen böyle çıkıyor benimde 1.20 çıkmıştı ama 1 hafta içinde adet olmuştum
Feyyyzza eyensee adet dönemim ne zaman bilmiyorum ki 5 6 aydır adet olmuyorum 🙄 1,2 cıkınca acaba dedim daha çok aşırı mı yeni ondan dolayı mı böyle. Ama sanirim sorun yok sukur rahatlayabilirim
eyensee Feyyyzza Gebelik olduğunu düşünmüyorum bende ama 5 6 aydır neden adet olmuyosunuz? Polikistik over hastasıyım ben size benzer durumdayım yani bende 2 3 ayda bir oluyorum Dr a gittiniz mi hic yada ilaç falan kullanıyo musunuz?