ilknur-3 Arkadaslar merhaba. Ben bugün oğluma rota virüs aşısı yaptırdım daha ilk doz. Biraz önce su gibi ishal oldugunu farkettim. Bu yan etki normal mi acaba. Yaptıran arkadaslar var mı.
adrmz54 ilknur-3 Bende oğluma bugün yaptirdim suanlik hiç bı sıkıntı olmadı ilerleyen saatlerde bilemem🙏
Mehtapakgl ilknur-3 kuzum takip et. Doktorumuz bize ilacın yan etkisi olarak ishal olabilir demişti . Yan etkidir muhtemelen. Ama takipte kal. 3,4 olursa doktoruna mutlaka yaz.
Mmeelliikkeee Rouge-1 özel aşı. Birde menenjit ekliyorlar bu dönem Dr a danışabilirsiniz rutin 2. Ay için anlatıyorlar . 🌺
Yasemin38 Rouge-1 özel yapılan bir aşı canım 3.ve 5.aylarda devlet aşısı olmadığı için yapılması uygun görülen zamanlar
ilknur-3 Mehtapakgl su an sadece bir defa yaptı. Hafif ateş vardı. İlaç verdim. Ama tedirgin oldum. Doktora sormayı da unuttum yan etkileri. Doktora ulasamadm da bir türlü.
Mehtapakgl ilknur-3 bizde de hafif ateş huzursuzluk yaptı ishal. Sen takipte kal. Calpol şimdi onu rahatlatır. Takipte kal canım. Gece ara ara kalk bak.
Yasemin38 ilknur-3 olabiliyor bu şekilde yan etkiler canım doktorunla bir görüş istersen. Bizde olmamıştı herhangibi yan etki
Nesli6153 ilknur-3 evet du gibiydi doktor kesinlikle aşıdan demişti ikinci dozda tekrar aynısı olmuştu ama uzun sürerse takip edin
ilknur-3 Nesli6153 Mehtapakgl sabaha kadar takip ediyim Bi. Devamlı besliyorum su da veriyorum. Sıvı kaybı oldu diye. Doktor normal dedi.
ilknur-3 Mehtapakgl cok sükür düzeldi. Asının oldugu gün oldu o su gibi ishal ve ates Ertesi gün düzeldi. Ama cok korktum