ebz09 Buna da alisiriz sesimiz cikmaz bir sure sonra onlar da biliyor bunu. O yuzden hic bir fiyat geriye cekilmeyecek hic bir zaman eskisi gibi mutlu ve ozgur olamayacagiz. Eskiden sacma sapan da olsa farkli dertlerimiz vardi simdi tek derdimiz gecim oldu. Yarin hangi zam haberine uyanacagiz,elektrik,dogalgaz ne kadar gelecek,ay sonunu getirebilecek miyiz..Halk ekmek kuyrugunda bekliyorlar saatlerce spor olsun diye geldik diyorlar hukumetten memnunlar. Arkadaslar ne patlican luks ne de et bizim de insan gibi yasamaya hakkimiz var. Ozellikle malum partili arkadaslar lutfen sorgulayin azicik.😡