Banaannede Bence evden çalışarakta idare edilir ne olcakki pandemi döneminde gördük bunu zaten. Arada işede gidersiniz belki ama bebekle daha çok vakit geçirirsiniz işler yoluna koyulabilir bir şekilde. Bir yandan çocuklarımızın geleceği için çalışmakta lazım. İnşallah hepimizin gönlüne göre olur