Busrasafak Sevgili anneler sicaktan terledim dudağımın ustu pisik gibi tahris oldu gibi silverdin sürüyorum nette madecasol de iyi gelir demişler lekesi kalmaz degil mi cok korkuyorum😒 koyulasti biraz suan
AselRuveydam_12 Busrasafak bende de oldu sudocrem sürmüştüm bende geçti kalmıyo leke falan için rahat olsun ☺️