Kızlar bebegimi bugun hastaneye getirdim ve yatış verdiler ama kzıım biraz kilolu diye tüm vücudunu deldiler damar bulamadılar sonra buldular serum taktılar doktor sıvı kaybetmiş dedi tahlilller yapıldı pikrop bulaşmış dedi ama şuan kızımın ishali bitmiş ve dişini delmiş gercekten dişden dolayıymış