Flower098 kızım oldu 3 grce ateşlendi sadece onun dışında bişeyimiz olmadı yaklasık 10 gün evden cıkmadık bende korona oldum cunku cok hafif öksürüğü oldu enfeksiyon değeri yüksek görünüyordu antibiyotik şurup ateş düşürücü filan içtik ama ateşi bay yükseldi 39 40 oldu 3 gün fitille serumla antibiyotikle düştü antibiyotik şurup şeklimde kullandık