Benim bebeğim şuan 3 aylık 1 ay önce süt alerjisi teşhisi konuşdu
doktor ilk önce smilac mama verdi fakat bebeğim sevmedi şuan aptamil progomin as kullanıyoruz çok şükür sevdi reddetmedi mamayı
kusması bizimdr çok vardı bunun içinde şurup verdi allahıma çok şükür şuan çok iyiyiz
gelişimi kilo konusunda hiç sıkıntı yaşamadık doktorumuz kilosunun çok çok iyi olduğunu bile söylüyor
çok emmek istedi beni ama sütüm kesildi😞fazla stres sıkıntı yapmıştım alerji olduğu için
çok şükür mama severek yiyiyor