Prensannesiiiiiiiiii inşallah 🤲🏻 bende hep öyle dua ediyorum ancak bu durumu yaşayan anneler anlıyor birbirini dimi 😪 ilk gebeliğimde de ikili test yaptırmıştım yüksek çıkmıştı ama çok şükür oğlum sağlıkı doğdu. Şimdi ki gebeliğimde ben istemedim ikili test detaylı ultrasonda ense kalınlığı var dedi doktor başka bir bulguda göremedi istersen aminyosetnezde yaptırabilirisn biz yapıyoruz dedi istemedim. Allaha sığındım inşallah sağlıkıdır yavrum herşey Allahtan