Emirim21 amşn inşallah 🤗😇
13.haftada 3.7mm ense kalınlıgı cıktı ama başka belirti hiç bir zman olmadı bizde. Ogün korona oldum perinatolojiye 15.hafta gidebildim ozman da 5.2 mm olmustu ama burun kemiği vardı diğer organlarda olması gerektiği gibiydi. Yinede amniyosentez önerdiler. Risklerini konustuk ben istemedim fetal DNA yaptırdım Ümraniye devlet hastanesi raporun varsa ücretsiz yapıo. Tıbbı genetik bölümünden randevu al. 21.hafta yaptırdım ben temiz cıktı 1 aya sonuc cıkıyor. Detaylı ultrasonda da sadece ense kalınlıgı fazla dendi. Biz hastane hasyane doktor doktor gezdik hepsi aynı seyi söyledi. Sadece çam sakura da perinatoloji özge hanım var o yapısal olabilir hiç strese girme zaten herşeyi biliyorsun anlatılmış sende kabul etmişsin doguma kadar keyfini cıkar dogdıktan sonra incelerim dedi. Son 4 ayım zaten çam sakurada takipliydim. Orda dogum yaptım. 15 günlükken tıbbı genetik bebeğimi kontrol etti hiç bişeyi yok al götür bu cocugu hastalık zamanı buralarda cok gezmeyin dedi 🤭😇🤩🌸