Cisem_25 Merhaba 30 aylık kızım var bir ay oldu başlayalı ama hiç yol alamadık. Çiş konusu biraz daha iyi yetişemesek de söylüyor ama kakayı asla söylemiyor ben oturtuyorum hep yaparken git diye bağırıyor. Çişi de yaptıktan sonra söylüyor bu aralar artık sabrım kalmadı niye böyle alışması gerekmez miydi bir aya?
AytenMina Cisem_25 bir kitap okumustum o kitapta 18 ay ve üzeri olan bebeklerde benlik duygush cok fazla geliştigi için alıskanlıklarından vazgecmesi cok daha zor olur diye yazıyordu. Alıstıgı için yapmıyor ona dogrusu beze yapmak diye geliyor. Yani ne yapmak lazım cok bilmiyorum oturup sürekli konusup anlatın sizde yanına oturun klozete. Biz 16 aylıkken baslamıstık egitime. Mesela ben mutfakta iş yaparken eşim kızıma diyordu ayyy çişim geldi minanında gelmiş hadi annesi minayı çişe getir. Veya birlikte oturup oyun oynarken ayyy cok karnım agrıdı sanırım tuvaletim geldi hadi tuvalete gidelim boyle dedigimde kızım koşa koşa gidiyor mesela. Yapınca alkıslar havada ucusuyor harikasın mükemmelsin başarılı hissettiriyorum suan 18 aylık
Cisem_25 AytenMina Erkenden o bilinci oluşturmak en doğrusu zaman geçtikçe dediğiniz gibi daha çok alışkanlık oluyor
AytenMina Cisem_25 cok dogru ama moral bozmayın. Bence tekrar bez baglamak cok mantıklı degıl baya büyümüş cünkü insallah sizde basarılı olursunuz
Dilaylaa Benim kız daha büyük , asla istemiyor 😂 ben beze yapmak istiyorum diyor istemiyorum diyor bezi çıkaramıyorum bile , doktorumuz zorlama bekleyelim dedi bekliyoruz öyle ya ne olacak sonumuz bilmiyorum