Kızlar merhaba bebeğimin bu ara salyası çoğaldı çok mız mızlanıyo… Hani keşfetme dönemi elinş ağzına götürüyo bazen… Komşum da benim bebeğim 3 aylık dış çıkardı diyo senin de öyle olur belki diyo böyle diş etleri beyazladı elimi verince ısırıyo…. Sizce erken değil mi?