27_irem
3.ayında ilk dozunu yaptırdım 5. Ay olunca da 2.dozunu yaptıracam Allah izin verirse. Yaptırın bence önemli bi aşı ve belli Bi zaman geçince arrık yaprımayorsunuz. Çocuklar dış ortamı keşfederkem sürekli elleriyle Bi şeylere dokunup ağzına alıyor ve böyle kalıyorlar bu virüsü. Ateş, ishal ve kusma oluyor en çok da kilo kaybediyorlar bu sebeple yaptırın bence virüse yakalnsalar bile hafif atlatırlar.