2gundur dusmeyen atesim ve halsizligimle bugun tetsim pozitif cikti isin kotu tarafi 5bucuk aylik bebegim dun aksam ateslendi ikimizde acile gttik bogazlari kotu dedi antibiyotik yazdi birde calpol verdi oksuruk var oksurunce agliyor baya tahris var bogazinda belli girliti da var ama cigerleri temiz dedi doktor cok korkuyorum kendimj unuttum bebegime bisey olacak diye odum kopuyor varmi bebegi korona geciren icime bi su serpin nolur 😢