Syac Kızlar yarın 40 ım çıkıyor kontrolüm var bu kontrol de doktor sizi nasıl muayene etti vajinal ultrasonla mı karın ultrasonu ile mi?
Syac Kader_cinar bende vajinal muayene korkusu var ve karından yapar biter sanmıştım bugün duydum böyle bir ihtimali ödüm koptu 😂 zor bir işlem mi ne kadar sürüyor 🥺
Syac Gulsah33 peki ağrı oluyor mu benim doğumum başlamamıştı çatı muayenesi oldum son anda hafta dolunca inanılmaz kötü bir tecrübe olduğu için sezaryen seçtim korku kaldı bende inanılmaz derecede.. kolay bir işlem mi?
oglumubeklerken Vajinal baktı bana bi çatallara yatırdı orda baktı bir de ultrasonda vajinadan baktı hatta simir almış haberim bile olması 10 gun sonra simir sonucu için ararsın dedi
Gulsah33 Syac kız çatı muayenesi olmuşsun zaten bu ondan daha kolay bı alet ince uzun ucu yuvarlsk onu sokup bakıyor özel bolgene acı sıfır yani 🤗
oglumubeklerken Syac herkesin acı eşiği farklı korkutmak istemiyorum ama aşırı gerici birşey bence ben şekilde muayene olacağım zaman çok geriliyorum kendimi sıkıyorum ve evet canım yanıyor yani ama o anlık sonrasında değil
EKRDNZ Ben normal doğum yaptım canım. Hem ultrason ile rahmin kendini toparlamasını falan kontrol etmişti hem de vajinal muayne ile dikişleri kontrol etmişti. Doğum sonrası bu muayeneden çok korkmuştum ama ağrı verici birşey olmuyor. Rahat olabilirsin 😊
Syac EKRDNZ en azından normal doğum cesaretin de bulunmuşsunuz benden daha cesursunuz 😂 umarım öyle olur 🙏🏻 Uzun bir işlem mi?
Syac iki_tospik_annesiii arayıp görüşün imkanınız varsa rahminiz toparlamışmı vs bakılması gerek bence..