Herkese merhaba 8 aylık bebeğim var emziriyorum grip oldum bugün onun da kanında enfeksiyon çıktı çok aşırı yüksek değil ama ateşli ben de git gide kötüleşiyorum bana hiç bir şekilde ilaç vermiyorlar ama bebeğimi toparlamak için benim toparlamam lazım emzirme döneminde nasıl iyileşiyorsunuz neler iyi gelir yardımcı olursanız çok çok sevinirim 🦋