Kubrasefa bebeğim 8 aylık onunda sağ göğsünde sertlik var hatta hafif mor dikkatli bakınca çocuk doktorumuz endokrine yönlendirdi kan tahlili yapıldı normal çıktı endokrin doktorunada çok güveniyordum bildiğim biri zamanla geçer dedi annedeki hormonlardan kaynaklandığını söyledi korkmayın ben başta çok korkmuştum kafama takıyordum ama normalmiş